Google
 
HC = apclub ; Clan Hospitality Cluba od 2007
Clan Hostelling International-a od 2006 Clan Hostels Club-a od 2007

The Sapphire Princess

 
 
Ukoliko Vam se dopada sajt, najmanje sto mozete da uradite je da kliknete na neku od reklamica koje se nalaze na sajtu. Trebalo bi da sistem "pay per click" funkcionise ali to bez posetilaca ne mogu da znam, pa izvolite, da istestiramo i to.

Tuesday, August 21, 2007

Posle mesec dana na Sapphire...

Pozdrav svima... u masini sam, 11 sati rada dnevno x 7 dana u nedelji x 4 nedelje... puno bre...

Brod je veliki grad na vodi... putnici na brodu, vecina iz srednjeg ili bogatog sloja... nisu nista drugo do velika deca na ovom brodu... zeljna zabave i spremna da potroshe puno para za to kao i za shoping...

Ima svega unutra, od igle do lokomotive... Ekstra fotografije imam ali sam vuna zaboravio sam usb da ponesem sa sobom. Kuckajuci sada u int. kafeu skapirah to :)

Sledeci put, jbg... bitno je, dobro sam, neke kurseve-chuda krecem uskoro i posle toga samo push-push napred... Pa dokle stignem...

Znachi, trenutno sam relacija Aljaska Whittier - Vancouver Canada... Od polovine septembra jedrimo ka Aziji... Za par dana predajem aplikaciju za Britanski mornarski pasos... i posle toga sam mornar... ako neko pita(cure vole mornare :))

Sada sam u Skagway trenutno, turisticko mesto, nekada se tu kopalo zlato(bio u muzeju, imo vodica, sve znam sta bilo unazad par stotina godina gg...)... u parku nearby u vestacki ogradjenom jezeru slikah losose koji se pracakaju... (ih kad bi znali da sam se pre par dana sit najeo rodjaka njihovih)... Odoh da proskitam jos malo, imam takozvani "day off", to je kao neka vrsta nagrade imam vise sati slobodnih preko dana kao nagradu za napore predthodnih dana...

Do sledeceg javljanja, bye bye... :) Pozdravljam vas sve i ljubim sve cure koje chitaju ovaj blog, cao... (ovo za cure se odnosi i na Slobodana... :))

1 comment:

AppleBoy said...

Nenade, fino izgleda ovaj camac : )

Google